آینده چاپگرها چیست؟

تاریخ انتشار: 99/11/15
نمایش: 277
(0 رای)

"چاپ مرده است" ، شما ممکن است در سالهای اخیر شنیده باشید ، این یک تصور غلط است که عمدتا ناشی از ظهور دیجیتال است. برداشت به دور ازواقعیت است ، در واقع ، تصور نه تنها آینده ای ندارد بلکه آینده ای هیجان انگیز است.


این چاپخانه از سال 3000 قبل از میلاد مسیح وجود دارد. قبل از میلاد ، جایی که تمدنهای بین النهرین از مهرهای دور برای چرخاندن ردپاها به لوحهای رس استفاده می کردند. اینها اولین اسنادی است که توسط انسان تولید شده است. صنعت چاپ از زمان لوح های سفالی بسیار طولانی شده است ، اکنون دارای طیف وسیعی از فناوری های مدرن است که در زندگی روزمره مردم تأثیر دارد. از چاپ سه بعدی گرفته تا چاپ پایدار ، چاپ دنیای امروز را شکل می دهد. از آنجا که چاپ یک فعالیت دائمی است ، آینده چاپ چه شکلی خواهد بود؟

چاپ بیشتر سازگار با محیط زیست خواهد بود

اکنون ما روی موضوعات زیست محیطی چاپ تمرکز می کنیم. در پاسخ به این تحول ، مقررات بازار در سراسر جهان در حال تغییر است. قانونگذاری به نفع شیوه های چاپ محیط زیست سازگار خواهد بود. به عنوان مثال ، قانون جدید شامل بازیافت کارتریج و کاغذ خواهد بود.

برآوردها نشان می دهد در صورت بازسازی کارتریج های چاپگر ، سالانه 400000 تن زباله قابل ذخیره است.

چاپ سه بعدی پیشرفته تر شده و زندگی را تغییر می دهد.

با چاپ سه بعدی ، اکنون می توان اشیاء سه بعدی را از مواد مختلفی از جمله رزین پلاستیکی چاپ کرد. عواقب این وضعیت بسیار زیاد است. چاپ سه بعدی سرانجام پیشرفته تر ، مقرون به صرفه تار و در دسترس تر خواهد شد. این پتانسیل را دارد که با اجازه تولید در محل مصرف ، انقلابی در صنعت تولید ایجاد کند. ممکن است روزی افراد عادی را ببینیم که بتونند محصولات خود را در خانه های خود تهیه کنند. این تغییر پتانسیل تغییر مدل های تجاری را دارد ، زیرا تولید کنندگان عمده ممکن است مزایای خود را از دست دهند.

فناوری های پیشرفته

فناوری چاپ به طور مداوم در حال تحول است. بسیاری از فناوری ها در حال توسعه مانند چاپ فوتونی و جوهر رسانا هستند. فوتونیک که علم فیزیکی نور است ، توسط مبتکران برای توسعه تکنیک های نامرئی چاپ فوتونی استفاده می شود. این می تواند برای مبارزه با جعل و یا اسناد واترمارک استفاده شود. جوهرهای رسانا می توانند شیوه استفاده از چاپ برای ارتباطات را تغییر دهند. در حال حاضر با استفاده از نانوذرات ، این جوهرها در اصل مدارهایی هستند که کاغذ را به دنیای دیجیتال وصل می کنند. به عنوان مثال ، یک پوستر ممکن است دارای صفحه لمسی باشد.

تصور دور از چیزی از گذشته است ، آینده چاپ به نظر می رسد روشن و هیجان انگیز است. احتمالاً شاهد آینده ای هستیم که استفاده از پرینترهای سه بعدی گسترده تر شود و تبلیغات با جوهر رسانا چاپ شود. چاپ سه بعدی در حال حاضر یک بخش صنعت است که در حال رشد و تحول است.

با تشکر.

پارس تونر

فروش با تضمین. و تحویل سریع انواع کارتریج و مواد مصرفی...

www.parstoner.com

نظرات کاربران
(0)
هیچ دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه خود را بنویسید
*
*