آچ پی پرینتر بدون کارتریج اختراع کرد.

تاریخ انتشار: 99/11/19
نمایش: 195
(0 رای)

شرکت اچ پی نگرانی تمام شدن کارتریج را از کاربران گرفت و پرینتر بدون کارتریج اختراع کرد.

الان باید نگران این باشید که دیگر کارتریج و یا مواد مصرفی پرینتر را نمی بینید و یا نگران تکنولژی جدید اچ پی باشید. این پرینتر چگونه کار میکند؟

چاپگر Neverstop Laser با کیت بازیابی مخصوصی کار می‌کند که سرنگ پلاستیکی غول‌پیکری را شامل می‌شود. این سرنگ در جایگاه مخصوصی در چاپگر قرار می‌گیرد و با فرورفتن

در درگاه، جوهر را به ماشین تزریق می‌کند. به‌گفته‌ی اچ‌پی، فرایند‌ تعویض سرنگ فقط ۱۵ دقیقه طول می‌کشد و پس‌از‌آن، چاپگر می‌تواند بدون مشکل بیش از پنج‌هزار صفحه را چاپ کند.


کفش های قایقی، شهرت و دواماین چاپگر مخصوصِ پروتکل SMB و استارتاپ‌هایی طراحی شده است که زمان لازم برای عیب‌یابی چاپگرها را ندارند و می‌خواهند در سریع‌ترین زمان ممکن کار چاپ اوراق را انجام دهند. چاپگر جدید اچ‌پی از از اپلیکیشن هوشمند این شرکت نیز پشتیبانی می‌کند. بدین‌ترتیب، کاربر می‌تواند با استفاده از گوشی موبایل خود و سرویس‌های دیگری همچون دراپ‌باکس و گوگل‌درایو، دستور چاپ را صادر کند.


چاپگر Neverstop Laser اچ‌پی در چند مدل  تک کاره 3کاره و چهار کاره مختلف با امکاناتی همچون اسکن و کپی و چاپ وایرلس عرضه می‌شود و در امارات با درنظرگرفتن مالیات بر ارزش افزوده، 1.150 درهم قیمت دارد. در‌حال‌حاضر، فناوری جدید اچ‌پی فقط برای چاپگرهای سیاه‌و‌سفید موجود است و مشخص نیست در آینده این فناوری برای چاپگرهای رنگی نیز استفاده

شود یا خیر واز شناختی که از این شرکت داریم حتما به زودی پرینتر لیزر رنگی با این تکنولوژی به بازار خواهد آمد.




نظرات کاربران
(0)
هیچ دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه خود را بنویسید
*
*